2013. március 7., csütörtök

Agility edzés napló 3. és 4. rész

A 3. edzés kb 1000 éve volt ,mégsem tudtam összeszedni magam annyira , hogy megírjam róla a bejegyzést...  Az előző héten elmaradt mind2 nap,tehát a 3. még az előző előtti héten volt (értelmes egy mondat....) ..
  Szóval nem is gyarapítom tovább a karakterek számát feleslegesen  , mind2 edzés fantasztikus volt...
Az oda és vissza út is végre zökkenőmentes -amióta megkaptam az iskolalátogatási papíromat- , nem mellesleg most hogy már tudjuk az utat ,kb 15-17 perc csak a táv :D
Fido a 3. bicskei edzésén is ügyes volt , szépen figyelt és motivált volt :D  Persze az elején nem szívesen viselte el,hogy ő az "előrészen" volt,míg én bent videóztam , de amint Szandra megérkezett Nitroékkal , és már Lenával  együtt kellett várjon,mindjárt okés lett a dolog számára :)
Fotó : Korby
   És akkor a múlt vasárnapról...
Nem semmi volt belevágni az edzésbe ,főleg,hogy előző napon túrázni voltunk :D
De hát nem hiába nevezhetjük magunkat elvetemült kutyásoknak...
Sosem tűnt még ilyen távolinak az állomás,mint ezen a napon.. Mindenki számára érthető lesz ez ,ha elmondom (pontosabban leírom) hogy kb 10-12 kg pluszt cipeltem magammal... Hogy hogyan jöhetett össze ez a súly ?!
Csak Heidi 8 kg , ehhez jön az ő táskája és az abban lévő takarók... Akkor ott volt még SAMU is , és +1 táska az állványnak,a víznek ,játékoknak,stb...
Jegyeket időben megvettük , összesen 6 darabbal gazdagodtunk (vagy éppen szegényedtünk) ...A vonatra felszállva a körülöttünk ülőknek "kikerekedtek" a szemeik amikor megláttak minket... Épphogy csak helyet foglaltunk , valamire figyelmesek lettünk Fidoval... Hátra néztünk és kiket volt szerencsénk látni ?! Szandra volt ott a 2 "vérebével" , és az az örömködés amit Fidoék lerendeztek leírhatatlan :D
 Szóval így történt az ,hogy 2 ember és 3,5 kutya , 2 textilbox és sok táska bepréselődött egy 4-es székrészbe...
A leszállás és egy kis sétálás után meg is érkeztünk -végre- :D
Már egy jó kis pálya ki volt téve ,alig vártuk a bejárást. Boxok felállítva , ebek eltéve...
A mai azért is volt más ,mert Attila is eljött Sonic nevű border terrierével , és Krisztivel együtt tartották az edzést  :)
Már a pályabejárás elején is tudtuk , hogy nem semmi lesz  :D de kihívás elfogadva , vágjunk bele :)
Mielőtt rávettem volna maga,hogy Fidoval kezdjek valamit , Cicával , azaz Heidivel kezdtem a gyakorlást :)
Neki egy "egyszerűbb" ugró-kúszó-ugró kombináció volt :) a félkörívbe hajlított "kukac" ,mintha számára ismeretlen lett volna , ezért szép fokozatosan,újra megismertettük vele. Nagyon élvezte a kis energiabomba.
Még meg kell szokjam, a 2 eb közötti különbségeket , ezt mind méretre mind"tudásra/szintre" értve.  De hát érthető is a különbség,hisz Cica mindössze 32 cm marmagasságú (azaz mini)  , Fido pedig 52 cm (ami már bőven maxi)...
Fido a féltékenység miatt (hogy elsőnek nem vele foglalkoztam) még szebben dolgozott.. Vagyis próbált  ... Néha túlpörgött ,máskor kicsit szétesett,de voltak jó pillanatai...
A szlalomot mostmég kihagytuk,nem akartam bezavarni nála ... Azon a részen mindig szabadon követést csináltunk ,majd a szlalom végén ültettem és folytattuk a pályát... Egyszer mégiscsak úgy adódott,hogy a nagy túlpörgésében beleszaladt a szlalomba,de aztán gyorsan visszaigazodott lábmellé... Az EGYENES kúszónál és néhány zónánál kiélte furcsa pillanatait , de a sima ugróknál is akadt néhány ... Nem mintha én nem hibáztam volna , de hát ezért járunk edzésre ,hogy gyakoroljunk és fejlődjünk.
 Mire a délutáni órákban hazaértünk belázasodtam ,de meglehet hogy az edzésen is már így volt,csak nem éreztem... De a lényeg,hogy ismét részt vehettünk egy szuper edzésen !

A Február 16.-i edzésről : Köszönöm a szerkesztést/vágást Szandrának !

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    A kutyázáson kívül van másra energiád? Nem bántásból csak kíváncsiságból kérdezem.

    VálaszTörlés
  2. Szia !
    Természetesen van :)
    Hétköznaponként a tanulásra is kell időt (és energiát) "áldozzak" , de a kutyázásra ,mivel azt szívesen csinálom,mindig jut :D
    Kutyázáshoz sosem lehet az ember fáradt :)

    VálaszTörlés