2013. január 17., csütörtök

Sérülés és Betegség...

Úgy hozta a sors ,hogy a hétnek közepére mindketten "használhatatlanokká" váltunk...
Fido a szerda délutáni hosszabb sétán megvágta a bal hátsó lábát... A mancsa felett nem sokkal található a kb. 1 cm széles vágás,ami "közepesen mély"... A legfurcsább az volt az egészben,hogy séta közben és után sem vettem észre... Ha csak kicsi karcolás is éri az úrfit eljátssza a "hattyú halálát"...
Pihenés közben /ami a sétánk után min. 2 órával volt/ lettem arra figyelmes ,hogy az egyik lábát nagyon nyalogatja... Meg is lett az oka ,az a kis vágás illetlenkedett ott.. Behoztam a kis első segély csomagunkat / amit korábban Heidi leltárba és  igencsak hiányossá vált/ , kitisztítottam neki Betadine-nal ,majd bekötöztem neki...Nem tűnik súlyosnak a vágás , nem sántít és nem látszik rajta,hogy jobban fájna neki...

És ha mindez nem volna elég ,én összeszedtem egy jó kis torokgyulladást :/ Nagyon fáj a torkom és még köhögök is hozzá..
Szóval erre a hétre elintéztük magunkat... Talán Fido élvezi is a kis pihenőt ,ugyanis az uraság reggelente az ágyon alszik és közben zenét hallgat :) Kicsit sincs elkényeztetve , áá nincs...

4 megjegyzés:

  1. Jobbulást mindkettőtöknek! :/
    Lili is nem rég(2 hete) elvágta a lábán a "párnácskáit"...,de már felépült :)
    Még egyszer jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást mindkettőtöknek :)
    Érdekes...nem is vérzett neki a seb?
    Argos egy kis vágásnál is nagyon vérzik...

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük :)
    Általában Fido is elég vérzékeny , de most kivételesen alig volt véres a sebe...
    Ma átkötöztem neki és szerencsére szépen gyógyul :)

    VálaszTörlés