2012. december 30., vasárnap

NTDM eldőntő...

Pontosan 2 hét telt el a 2012-es Next Top Dog Model elődöntő óta ...
Most már eléggé időszerűvé vált ennek a bejegyzésnek a megírása.... Mondhatnám ,vagyis írhatnám ,hogy a képekre vártam,ami igaz is , de éppenséggel azt is felhozhatnám,hogy eme bejegyzést már az eredményeket is tartalmazónak szántam... Akármi is az oka,most végre megírom annak a bizonyos december 15.-i kalandos napnak történéseit...
fotó : Dezső Miletics
Azt a bizonyos szombati napot hosszas útvonaltervezés előzte meg... Az állomástól a helyszínig több lehetséges útvonalat is papírra valamint a telefonomba írtam... A vonatjegyeket még 4-5 nappal az indulás előtt megvettem a főpályaudvaron,ahol valamiféle útbaigazítást is kaptam az átszállással kapcsolatban...
Végre elérkezett a várva várt nap... Izgulásnak és idegeskedésnek nyoma sem látszott rajtam... Pozitívan és jó gondolatokkal felszerelkezve vártam az indulást.... Amikor az óra delet ütött , kis csapatunk mehetett is az alsógallai megállóhelyre... Hamarabb odaértünk,mint ahogy a vonat jött,de így biztos nem késtük le .. Nem kellett sokat várakozzunk és már el is foglalhattuk helyünket a szerelvényen. A körülbelül 1 órás út nagyon hamar véget ért,és már a végállomáson , azaz a Déli pályaudvaron találtuk magunkat. A peronról egyenesen az információhoz siettünk,hogy megtudjuk,pontosan mikor és melyik vonatra kell átszálljunk...
          Egy,az inf. pultnál ülő hölggyel kezdtem beszélgetésbe... aki egy kis "hatás vadász szünet" után közölte,hogy nem jó helyen vagyunk.... Elsőnek azt hittem csak "ugrat" minket... Mondott mindenféle várost,hová kellett volna menjünk ,hogy 2-3 helyen kellett volna ,teljesen másfelé átszálljunk... Hogy menjünk metróval és vonat helyettesítő buszokkal ,amiken mellesleg kutya nem is utazhat...
Mondott utcaneveket is ,de gőzöm sem volt,hogy mi merre van...
Kijöttünk az állomásról,és akkor fogtam fel igazán... Kész , ennyi... nem jutunk el az elődöntőre... Próbáltam felhívni Andit , de mikor máskor mondaná fel a szolgálatot az én drágalátos telefonom ?!
Próbáltam magam megnyugtatni,hogy még nem kell feladni,megoldjuk valahogyan... De hogyan is ?!
Már nem bírtam a könnyeimet sem kordában tartani... A sok tervezés,hogy ne kerüljünk ilyen helyzetbe ,semmire sem volt jó... Utolsó reményünk egy,az állomáson lévő telefonfülke volt... Hiába , "süket" ....
Szakadt az ónos eső , és egy számunkra teljesen ismeretlen helyen voltunk...
Elindultunk valamerre,tudnám is én hová... Találtunk még egy fülkét... Sosem használtam még,hát most itt volt az ideje... Kit is hívhattam volna... Andi számát bepötyögtem a szerkezetbe ami vagy működik -vagy nem...
Szerencsénkre az előbbi eset állt fent.. Pár ,szinte értelmetlen mondatot tudtam csak kinyögni, miközben a könnyeimmel küszködtem :$
   Pár percen belül meg is érkezett értünk..
A város szinte túlsó felében található III.kerületbe tartottunk... Az ónos eső egyáltalán nem könnyítette meg a dolgunkat... Végre megérkeztünk a Zrínyi utcába.. 15 , 17 , 18...  Nincs sehol 16-os szám. ,sem pedig a HU'U bár...
Andi felhívta a tudakozót , és kiderült , nem a III. , hanem az V. kerületben van,amit mi keresünk /nem messze onnan,hol eredetileg voltunk... Egy kis "lélegzet vétel" után , mit volt mit tenni,folytattuk az utat...
A sok figyelmetlen sofőr jópár balesetet okozott az utakon... Rengeteg rendőr ,tűzoltó és mentő , valahol még állatmentő is volt... Sok embert ez sem "hatott" meg,ugyanúgy száguldoztak , és hirtelen kanyarokat sávváltásokat csináltak..
A nyugati pályaudvartól nem messze volt az a bizonyos Zrínyi utca ,ahová mennünk kellett... Bár rajtunk kívűl senki sem tartotta számon , épp időben érkeztünk meg a HU'U bárba , ahol az elődöntő zajlott..
A bejáratnál találkoztunk Orsival és Becsessel is... A bárban egy kis beltéri terasz vagy fél emelet szerűségre küldtek mindenkit,ahová csigalépcső vezetett fel... Fido korábban már találkozott ilyennel ,ezért magabiztosan indult fel az Előre parancs hallatán. Bár fent megcsúszott a vizes mancsain , nagyon jókedvűen terült el a zsúfolt , de meleg és száraz helyen... Mintha minden héten ide járnánk erre a helyre,ebbe a most kialakult kutyás társaságba, olyan nyugodtsággal és bizalommal volt minden és mindenki felé... Ekkor kezdtem megnyugodni ... Itt vagyunk...Hála Andinak és Balázs telefonos navigálásának :D
A gazdik és kutyák 3-4 fős csoportokban kezdték meg a feladatsort.
Mi vártunk kicsit , amíg kissé összeszedtem magam ... Tettem egy "kétbetűs kitérőt" , miközben  a fotózás menetét is megismerhettem. Fent előkészítettem a játékot és a jutalomfalatokat is.. Andi kísért le minket,amikor mi kerültünk sorra. Elmondták mi a feladat,egy könnyített és miniatürizált (k99-es rendszerű) E/1-es vizsgához tudnám hasonlítani a kis téren végzett feladatsort.
Miénk volt a lehetőség,hogy elsőként kezdjünk...
Egy kis várakozás után, lábnál követéssel , a tervezett "bepörgetés" nélkül ,de elkezdtük végrehajtani a feladatokat,amiket bár fejből tudtam,segítségként "vezénylést" is kaptunk. A feladatok felénél sem jártunk , amikor bejöttek elénk,hogy egy ebről képet csináljanak... Mivel nem fértünk el egymás mellett,Fido kijött elém... Korrigálásként hátrébb léptem és láb mellé rendeltem...A szemkontatkja egyre szebb lett és egyre jobban élvezte a szereplést. A sarokban barátságosan kiszagolt egy eb , akkor pár pillanatra oldalra nézett,majd nagyobb figyelemmel folytathattuk,most már "akadálymentesen " az engedelmest.
A trükkök előtt még egyszer meg kellett kerüljük az egyik széket ,majd szabadon választott feladatokat hajthattunk végre. Elsőként a hátamra ugrattam ,majd hogy kissé felpörögjön forgásokat csináltattam vele... Befordulásból kukucsolást előre-hátra , lábemelgetés/kánkán ,egy könnyed lábszlalom,majd bár folytattuk volna hisz szerepel még pár trükk a listánkon, mondták,hogy mehetünk a fotózásra..
Nem kellett sokat várjunk,hogy a 3 alappozícióban lencsevégre kapják Fidot :)
Mivel Andi ide is velünk jött , kissé nyugodtabb volt,biztosan eszébe jutott a "pesti hétvége" amit nála töltöttünk :) A vaku hangját ismét klikkerként értelmezte,ezért szívesen pózolt :D
A nap utolsó feladata ,nem is egy konkrét feladat volt... Egy kedves hölggyel kellett beszélgetni,afféle interjú volt...  Röviden , 1-2 szóban vagy mondatban kellett válaszolni a feltett kérdéseire.
Mikor ezzel is megvoltunk kaptunk egy kis ajándékcsomagot , majd elköszönve a többiektől indultunk is...
Andi elvitt minket egy ,a Nyugati pályaudvarhoz közeli kávézóba. Én kissé "értetlenül" megálltam az ajtó küszöbénél , fáradt Fidoval a lábam mellett ,majd intettek,hogy menjünk be... A /lábtörlő/szőnyegen megtöröltettem Fido mancsait ,azaz kicsit járattam rajta,hogy tisztább lábakkal sétáljon bent :)
Egy sarokban foglaltunk helyet magunknak , ahol Fidot nem nagyon kellett nyugtatgatni,elfeküdt a meleg padlón és "félálomba" merült.... A pincérnő meg is dicsérte,hogy milyen szép és nyugodt a csoki fiú :)
Egy kis melegedés és forrócsokizás után , a Déli pályaudvarra mentünk,hogy elérjük a vonatot... Hamar hazaértünk ,és hát itthon nem kellett senkit altatni...
Nagyon köszönöm mindenkinek,aki segített !
Köszönöm Móninak,hogy itthon vigyázott Heidire , és nagyon köszönöm a segítséget Andinak és Balázsnak ! De nem utolsó sorban a családomnak és a barátaimnak,hogy végig támogattak minket !
Nélkületek nem sikerült volna az a bizonyos December 15.-i nap

Lezárásként,az elért eredmények :
   A feladatsoron 50/50 pontot értünk el
Fido , Sidney , Pamacs , Indy és Becses
És végül :D

Next Top Dog Model 2012 döntősei, a zsűri által:


Fido, Becses, Aston, Gizmó, Beni, Pamacs, Sidney, Démon, Roy, Argos, Széna
Gratulálunk mindenkinek , a döntőn találkozunk !

1 megjegyzés: